Blijf fit in uw kot dankzij Hotel Hungaria en Telenet

Blijf fit in uw kot dankzij Hotel Hungaria en Telenet

Iedereen Yoga met Ingeborg nu gratis beschikbaar

We zitten nu al bijna vijf weken in ons kot. Het is niet meer dan normaal dat je zin krijgt om te bewegen. Of weet je jezelf geen houding meer te geven na al dat videobellen en kinderen entertainen? Probeer dan eens de downward dog, de cobra of de lotushouding. Weet je niet waar beginnen? Ingeborg legt het je graag uit in Iedereen Yoga, nu gratis beschikbaar in Play Fit voor alle Telenet-tv klanten.

Yoga en andere lockdown workouts

Het #SamenErdoor aanbod van Telenet telt sinds 14 april meer dan 30 nieuwe lockdown workouts onder de noemer 'Play Fit'. Hiermee kan zowel de doorwinterde couch potato als de ervaren gym rat een reeks sportsessies volgen op eigen tempo. Van yoga en meditatie tot fitness, HIIT en aerobics workouts, het zijn stuk voor stuk laagdrempelige lessen die je kan volgen onder professionele begeleiding van een personal trainer. 'Een topinitiatief om mensen fit in hun kot te houden' dacht Hotel Hungaria. Daarom maakten we 10 lessen van Iedereen Yoga met Ingeborg gratis beschikbaar voor Telenet om mee in het aanbod te steken.

Story image

Bewegen en tot rust komen met Iedereen Yoga-gezicht Ingeborg

Of je nu even op adem wil komen na al dat videobellen of gewoon in beweging wil zijn om te ontsnappen uit de dagelijkse routine, Ingeborg is your girl. In de 10 gratis Iedereen Yoga-sessies zit namelijk iets voor elk soort sporter. Deze online yogalessen zijn veel meer dan gewoon even de benen losgooien voor een scherm. Een yogales volgen is een vorm van self care want je boost er je fysieke én mentale welzijn mee. In deze soms stresserende tijden kan dat ongelooflijk veel deugd doen. Bovendien kunnen je huisgenoten, van je oma tot de hond, ook meedoen en heb je weinig tot geen extra materiaal nodig.

De Play Fit-content was sinds 16 maart al beschikbaar voor klanten die de nieuwste Telenet tv-box hadden. In die eerste fase bleken de lockdown workouts in ieder geval al aan te slaan, resulterend in 21.000 voltooide workouts en in totaal zo’n 5.000 gesporte uren. De content lijkt vooral gebruikt te worden voor een korte zweetsessie: gemiddeld sport de gebruiker zo’n 13 minuten. De Iedereen Yoga-sessies met Ingeborg duren gemiddeld 7 minuten. Deze workouts zijn dus makkelijk in te plannen als deel van je ochtendritueel, tijdens de lunch break of om je dag mee af te sluiten. 

Klaar om jouw yoga masterclass te beginnen?

Neem een kijkje in het Play Fit aanbod van Telenet. Heb je de yogamicroben helemaal te pakken? Op de website van Iedereen Yoga kan je nog veel meer yogalessen volgen met Ingeborg. Voor minder dan 10 euro kan je nog eens 20 extra sessies volgen om een echte yoga master te worden.

 

 

 

 


 

Over Hotel Hungaria

Media- en marketinghuis

Wanneer je als merk wil connecteren met je publiek, moet je menselijkheid toevoegen. Dat is wat Hotel Hungaria doet: mensen emotionele verbindingen laten maken met merken door storytelling. Via vlogs, blogs, foto’s, tekst, video, tv-programma’s, producten, campagnes en events. En ook via boeken, radio, podcasts en zelfs gaming. Maar we zorgen ook voor storytelling via VR, webplatformen, teambuildings, live webcams, workshops en alles waar we nu nog niet aan denken maar morgen zeker wel. Want storytelling is nu eenmaal veel meer dan een verhaal vertellen. Het is de combinatie van sterke content, strategie en een mix van de juiste kanalen die mensen in de armen van een merk laat vallen.

Hotel Hungaria gelooft in de kracht van duurzame storytelling, onderbouwd door strategie, technologie en design en uitgewerkt in onafhankelijke ecosystemen op maat. Dit resulteert in een emotionele connectie met de relevante community, wat zich vertaalt in meetbare groei van het merk. 

Hotel Hungaria werd opgericht in 2009 en is vandaag gevestigd in het historische NIR-gebouw in Veltem-Beisem, vlakbij Leuven. Daar waar de VRT ooit zijn eerste radio-zendapparatuur plaatste, werken vandaag zestig mensen met verschillende achtergronden en expertise in strategie, creatie, productie, technologie en design. Het team bestaat o.a. uit strategen, digitale strategen, creatives, producers, designers, account managers, producers, videasten enz. 

Drie business units: Services, Ventures en Entertainment 

– Services richt zich naar bedrijven, met focus op de groei van hun business door het connecteren van de consument met hun merk. Het doel van de connectie is inspireren, informeren en commerciële groei. Dit doen we voor nationale en internationale klanten zoals Toyota Europe, Boerenbond, Nationale Loterij, Umicore, SKM, AVEVE, Continental Foods, Museum M, Flanders DC en Test-Aankoop. 

– Ventures zijn de eigen 360°-merken die we in partnership met publishers of bedrijven omnichannel uitbouwen via platformen, tv-programma’s, e-commerce, events, brand extensions. Zo is Beestig niet alleen een online platform over huisdieren maar ook een tv-programma op VTM met een reeks eigen boeken over katten en honden. Op het webplatform Onze Natuur volgen we dagelijks de wilde natuur in België om een film, documentairereeks voor Canvas, events en unieke online (video)content te maken. Hoodie is een grote fictiereeks voor kinderen die sinds maart 2020 te zien is op Ketnet (52 afleveringen in seizoen 1). Ook Dagelijkse kost, Helden, Olly Wannabe en Iedereen Yoga vallen hieronder.

– Entertainment levert audiovisuele content op maat van de publishers VRT, DPG Media, SBS, RTBF, ROULARTA, SANOMA etc. Voorbeelden zijn de YouTube-reeks 'Flowjob' (Studio Brussel), de internationaal bekroonde tv-documentairereeks ‘Goed Volk’ (VRT één), de podcast ‘De Tijd Vooruit’ (De Tijd), de tv-lifestylereeks ‘Een Frisse Start met VT-Wonen’ (Sanoma/DPG Media) en de TV-kinderreeks ‘Rocky & Lily’ (RTBF). 

Hotel Hungaria
Radioweg 18
3020 Veltem - Herent