Geen onenightstand: Flo Windey doet het opnieuw met Hotel Hungaria

Geen onenightstand: Flo Windey doet het opnieuw met Hotel Hungaria

Reeks 2 van Flowjob: vanaf woensdag 19 februari op YouTube

Woensdag om 16u spatten de 🍆, 🍑 en 💦 weer van je scherm in het tweede seizoen van Flowjob. In deze vijfdelige videoreeks over seks duikt Instagram-fenomeen Flo Windey in bed met vijf nieuwe gesprekspartners. Deze Vlaamse YouTube-reeks over seks is dus geen onenightstand maar wel voor herhaling vatbaar.

Nathan Bouts (21 jaar)
Nathan acteert in de populaire jongerenserie wtFOCK. Naast acteur is hij ook actief als muzikant. In Flowjob beantwoordt hij open en bloot alle vragen die Flo op hem afvuurt.

Senne Misplon (21 jaar)
Senne is een transman en gaf een inkijk in zijn transitie in het tv-programma M/V/X (Eén). Hij is woordvoerder van de vzw Wel Jong, Niet HeteroIn Flowjob vertelt hij eerlijk aan Flo welke invloed zijn transitie heeft gehad op zijn intimiteit. 

Christina De Witte (23 jaar)
Christina is onder de naam Chrostin bekend als illustratrice en cartooniste voor onder meer het magazine Flair. Ze bracht het boek 'Sommige meisjes houden niet van roze' uiteen survivalgids voor jongeren in de puberteit. In Flowjob praat ze sans gêne over haar eigen seksleven.

Harry Van Noten (20 jaar)
Harry noemt zich in het nachtleven Alexander Mcqueer. Hij is niet aangetrokken tot vrouwen, maar wel tot mannen en alles in het spectrum daartussen. Harry praat in Flowjob over hoe hij op seksueel vlak heeft geëxperimenteerd, maar deelt ook waarom hij nog maagd is. 

Katrin Swartenbroux (33 jaar)
Katrin is journaliste voor de krant De Morgen. Op Twitter deelt ze als @FakePlasticRuby haar kritische, maar ook humoristische blik op de wereld. Katrin kampte in het verleden met een depressie en spreekt eerlijk over de impact daarvan op haar seksleven in Flowjob.

740.000 redenen voor een tweede seizoen

De eerste reeks van Flowjob werd intussen 740 000 keer bekeken op het YouTube-kanaal van Studio Brussel en op VRT NU. Hotel Hungaria en alle partners hadden dus 740 000 goede redenen om een tweede reeks te draaien. Daarvoor ging Flo Windey samen met WAT WAT en Sensoa via een anonieme vragenlijst op zoek naar echte verhalen en echte ervaringen van de Flowjob-kijkers. 24 591 jongeren deelden hun intiemste anekdotes en ongecensureerde mening over seks. Aan gespreksonderwerpen dus zeker geen gebrek voor het tweede seizoen van Flowjob.

De tweede reeks van Flowjob, vanaf 19 februari elke woensdag om 16u op het YouTube-kanaal van Studio Brussel.

Over Hotel Hungaria

Media- en marketinghuis

Wanneer je als merk wil connecteren met je publiek, moet je menselijkheid toevoegen. Dat is wat Hotel Hungaria doet: mensen emotionele verbindingen laten maken met merken door storytelling. Via vlogs, blogs, foto’s, tekst, video, tv-programma’s, producten, campagnes en events. En ook via boeken, radio, podcasts en zelfs gaming. Maar we zorgen ook voor storytelling via VR, webplatformen, teambuildings, live webcams, workshops en alles waar we nu nog niet aan denken maar morgen zeker wel. Want storytelling is nu eenmaal veel meer dan een verhaal vertellen. Het is de combinatie van sterke content, strategie en een mix van de juiste kanalen die mensen in de armen van een merk laat vallen.

Hotel Hungaria gelooft in de kracht van duurzame storytelling, onderbouwd door strategie, technologie en design en uitgewerkt in onafhankelijke ecosystemen op maat. Dit resulteert in een emotionele connectie met de relevante community, wat zich vertaalt in meetbare groei van het merk. 

Hotel Hungaria werd opgericht in 2009 en is vandaag gevestigd in het historische NIR-gebouw in Veltem-Beisem, vlakbij Leuven. Daar waar de VRT ooit zijn eerste radio-zendapparatuur plaatste, werken vandaag zestig mensen met verschillende achtergronden en expertise in strategie, creatie, productie, technologie en design. Het team bestaat o.a. uit strategen, digitale strategen, creatives, producers, designers, account managers, producers, videasten enz. 

Drie business units: Services, Ventures en Entertainment 

– Services richt zich naar bedrijven, met focus op de groei van hun business door het connecteren van de consument met hun merk. Het doel van de connectie is inspireren, informeren en commerciële groei. Dit doen we voor nationale en internationale klanten zoals Toyota Europe, Boerenbond, Nationale Loterij, Umicore, SKM, AVEVE, Continental Foods, Museum M, Flanders DC en Test-Aankoop. 

– Ventures zijn de eigen 360°-merken die we in partnership met publishers of bedrijven omnichannel uitbouwen via platformen, tv-programma’s, e-commerce, events, brand extensions. Zo is Beestig niet alleen een online platform over huisdieren maar ook een tv-programma op VTM met een reeks eigen boeken over katten en honden. Op het webplatform Onze Natuur volgen we dagelijks de wilde natuur in België om een film, documentairereeks voor Canvas, events en unieke online (video)content te maken. Hoodie is een grote fictiereeks voor kinderen die sinds maart 2020 te zien is op Ketnet (52 afleveringen in seizoen 1). Ook Dagelijkse Kost, Helden, Olly Wannabe en Iedereen Yoga vallen hieronder.

– Entertainment levert audiovisuele content op maat van de publishers VRT, DPG Media, SBS, RTBF, ROULARTA, SANOMA etc. Voorbeelden zijn de YouTube-reeks 'Flowjob' (Studio Brussel), de internationaal bekroonde tv-documentairereeks ‘Goed Volk’ (VRT één), de podcast ‘De Tijd Vooruit’ (De Tijd), de tv-lifestylereeks ‘Een Frisse Start met VT-Wonen’ (Sanoma/DPG Media) en de TV-kinderreeks ‘Rocky & Lily’ (RTBF). 

Hotel Hungaria
Radioweg 18
3020 Veltem - Herent