Hotel Hungaria bestelt vanaf nu 6 koffiekoeken extra

Welkom Eveline, Daniël, Sarah, Naomi, Tom en Landa

Elke eerste maandag van de maand gebeurt er iets merkwaardigs bij Hotel Hungaria: iedereen is vóór 9u30 op kantoor. Ah ja, iedereen wil die ene crèmekoek met chocolade bemachtigen tijdens de maandelijkse What’s new met ontbijt. Dat weten Eveline, Daniël, Sarah, Naomi, Tom en Landa ondertussen ook. Deze 6 knappe koppen checken sinds enkele weken of maanden in bij Hotel Hungaria. Nice to meet you!

 

Een eclair voor Eveline Vaes

Dit pittig (zonder kort kapsel) dametje wist stiekem al langer dan haar eerste officiële werkdag hoe het eraan toegaat in ons hotel na een stage van vier maanden. Ze studeerde dan ook met extra veel glans af aan Thomas More Hogeschool in de richting Branding & Advertising. En of we dit jong Limburgs veulen gingen missen! Al duurde het wel drie maanden voor ons om te beseffen hoe groot het gemis was. Een telefoontje, een kleine smeekbede en 6 dagen later stond lieve Eveline terug in onze lobby als Account Executive. En daar hebben we nog geen minuut spijt van gehad.

'Alles met crème' voor Sarah Roggeman

Het korte kopje in ons gezelschap is de supersympathieke Sarah. Elke dag komt ze helemaal uit Zaventem richting Veltem gefietst, over toewijding en doorzettingsvermogen gesproken! Dat in combinatie met haar strategische blik vormen de perfecte eigenschappen om als Digital Project Manager bij Hotel Hungaria te beginnen als je het ons vraagt. Je weet wel, om de creatives op het juiste padje te houden. Kan ze, doet ze!

Een amandelcroissant voor Naomi Goossens

The ’95 power is strong in team digital. Media, communicatie, marketing en advertising of entertainment? Naomi kon niet kiezen en studeerde dan maar af in tweevoud. Vier maanden lang kampeerde ze in ons hotel voor haar afstudeerstage waar ze uitblonk in contentplannen maken, communities managen en de kantoorhond vertroetelen. Naomi moest en zou onze nieuwe Content Manager worden. En zo geschiedde!

Een gevulde koek voor Daniël Wiersma

Hoe lang Daniël nu precies bij Hotel Hungaria werkt? Daar hebben we stiekem het raden naar. Nog voor deze bioloog-documentairemaker was afgestudeerd had hij zijn plekje als Story Editor & Videographer bij Onze Natuur/Notre Nature al bemachtigd. Daarbij gaat hij zodanig op in de fauna en flora dat we hem soms zelf niet meer zien staan in het bos naast ons hotel. Wat we wel weten is dat hij tijd noch moeite spaart om als Nederlander de wilde natuur in België in beeld te brengen alsof er elke keer een Oscar aan vasthangt. Een natuurtalent, snap je?

'Alles met suiker' voor Tom Cole

Toen de meeste nieuwkomers nog in de zandbak zaten te ploeteren, studeerde Tom in 2004 af als reclamevormgever aan Sint-Lucas Gent (reken zelf maar uit). Na een eigen, succesvolle woonblog en een stevige opwarming bij o.a. BBDO Brussel, Duval Guillaume, TBWA Brussel en Brussels Airlines checkte hij in als creative bij Hotel Hungaria. Z’n jarenlange ervaring en Gentse tongval nemen wij er maar al te graag bij!

Een chocoladebroodje voor Landa Debrouwer

Een sprankelende, goedlachse persoonlijkheid en een naam met vijf letters die begint met een L. Dat zijn de voorwaarden om office manager van Hotel Hungaria te worden. Nadat Lotte Servranckx 3,5 jaar de boel rechthield van achter onze receptiedesk - en bijna deel van het hotelmeubilair was geworden - heeft Landa de fakkel overgenomen. Als er hier iemand twee dingen tegelijkertijd kan, is zij het wel!

En Lotte dan? Die verkent nieuwe horizonten… twee hotelsuites verder. Van daaruit houdt ze nu het reilen en zeilen op onze werkvloer netjes in de gaten als preventieadviseur. “Elaba, niet lopen!”

Ook zin gekregen in zo'n heerlijke koffiekoe... om bij Hotel Hungaria aan de slag te gaan? Laat van je horen op www.hotelhungaria.be!

 

Over Hotel Hungaria

Media- en marketinghuis

Wanneer je als merk wil connecteren met je publiek, moet je menselijkheid toevoegen. Dat is wat Hotel Hungaria doet: mensen emotionele verbindingen laten maken met merken door storytelling. Via vlogs, blogs, foto’s, tekst, video, tv-programma’s, producten, campagnes en events. En ook via boeken, radio, podcasts en zelfs gaming. Maar we zorgen ook voor storytelling via VR, webplatformen, teambuildings, live webcams, workshops en alles waar we nu nog niet aan denken maar morgen zeker wel. Want storytelling is nu eenmaal veel meer dan een verhaal vertellen. Het is de combinatie van sterke content, strategie en een mix van de juiste kanalen die mensen in de armen van een merk laat vallen.

Hotel Hungaria gelooft in de kracht van duurzame storytelling, onderbouwd door strategie, technologie en design en uitgewerkt in onafhankelijke ecosystemen op maat. Dit resulteert in een emotionele connectie met de relevante community, wat zich vertaalt in meetbare groei van het merk. 

Hotel Hungaria werd opgericht in 2009 en is vandaag gevestigd in het historische NIR-gebouw in Veltem-Beisem, vlakbij Leuven. Daar waar de VRT ooit zijn eerste radio-zendapparatuur plaatste, werken vandaag zestig mensen met verschillende achtergronden en expertise in strategie, creatie, productie, technologie en design. Het team bestaat o.a. uit strategen, digitale strategen, creatives, producers, designers, account managers, producers, videasten enz. 

Drie business units: Services, Ventures en Entertainment 

– Services richt zich naar bedrijven, met focus op de groei van hun business door het connecteren van de consument met hun merk. Het doel van de connectie is inspireren, informeren en commerciële groei. Dit doen we voor nationale en internationale klanten zoals Toyota Europe, Boerenbond, Nationale Loterij, Umicore, SKM, AVEVE, Continental Foods, Museum M, Flanders DC en Test-Aankoop. 

– Ventures zijn de eigen 360°-merken die we in partnership met publishers of bedrijven omnichannel uitbouwen via platformen, tv-programma’s, e-commerce, events, brand extensions. Zo is Beestig niet alleen een online platform over huisdieren maar ook een tv-programma op VTM met een reeks eigen boeken over katten en honden. Op het webplatform Onze Natuur volgen we dagelijks de wilde natuur in België om een film, documentairereeks voor Canvas, events en unieke online (video)content te maken. Hoodie is een grote fictiereeks voor kinderen die sinds maart 2020 te zien is op Ketnet (52 afleveringen in seizoen 1). Ook Dagelijkse Kost, Helden, Olly Wannabe en Iedereen Yoga vallen hieronder.

– Entertainment levert audiovisuele content op maat van de publishers VRT, DPG Media, SBS, RTBF, ROULARTA, SANOMA etc. Voorbeelden zijn de YouTube-reeks 'Flowjob' (Studio Brussel), de internationaal bekroonde tv-documentairereeks ‘Goed Volk’ (VRT één), de podcast ‘De Tijd Vooruit’ (De Tijd), de tv-lifestylereeks ‘Een Frisse Start met VT-Wonen’ (Sanoma/DPG Media) en de TV-kinderreeks ‘Rocky & Lily’ (RTBF). 

Hotel Hungaria
Radioweg 18
3020 Veltem - Herent