Hotel Hungaria eet driegangenmenu bij GB Foods Belgium

Smaakmakende content maken, dat is sinds het prille begin dagelijkse kost voor Hotel Hungaria. Nu schuift het Media- en Marketinghuis aan tafel met GB Foods Belgium voor een uitgebreid driegangenmenu. Nieuwkomer op de kaart: de heerlijke snacks en soepen van Royco.

GB Foods Belgium beheert een goedgevulde portefeuille aan bekende culinaire merken. Om de verschillende producten van Royco, Lacroix en Imperial op een inspirerende manier tot bij consumenten en professionals te brengen, doet GB Foods Belgium een beroep op Hotel Hungaria. Dinner is served!

Een nieuwe website en B2B-webshop voor Royco

Het winnende recept voor de nieuwe Royco website (B2B en B2C) én webshop (B2B) komt uit de keuken van Hotel Hungaria. De nieuwe website werd ontwikkeld volgens de 360°-aanpak van het Media- en Marketinghuis. Hotel Hungaria doorliep alle stappen: van technische analyses, aanbevelingen en wireframing tot storytelling, design, development, copy en content creatie. Op de nieuwe www.royco.be vinden consumenten inspirerende artikels, nieuws, het productassortiment én een instant dosis pauzefun. Voor professionals is er naast een nieuwe website met plaats voor het productassortiment, getuigenissen en speciale acties ook nog een gloednieuwe webshop. Door middel van visuele storytelling geeft Hotel Hungaria de belangrijkste USP’s van Royco meer smoel. Zo ligt de focus vooral op het duurzaamheidsverhaal, het gebruik van echte groenten en Royco als ideale pauzesnack.

"Hotel Hungaria is onze vaste partner voor meerdere digitale projecten van verschillende van onze merken. Gezien hun expertise op vlak van content en storytelling, weten ze als geen ander onze merken ook een digitale smoel te geven. Deze samenwerking schept dus niet alleen meer digitale conversies maar ondersteunt ook het imago van onze merken." - Dorien Loridan, Marketing Manager GB Foods Belgium

Smaakvolle content voor Lacroix en Imperial

Ook voor Lacroix en Imperial ontwikkelt Hotel Hungaria perfect op smaak gebrachte content. Voor Lacroix stelde Hotel Hungaria op basis van populaire zoektermen  maandelijks een culinaire nieuwsbrief met bijhorende blogposts samen. De focus verlegt zich nu naar inspirerende social content. Die Facebookposts worden steeds gelinkt aan de online artikels op www.lacroix.be, nog zo’n heerlijke creatie van Hotel Hungaria.

Met de producten van Imperial tovert Hotel Hungaria dan weer een witte wolk van bakplezier in de Belgische keukens. Thuisbakkers kunnen dankzij Hotel Hungaria terecht op www.imperialbaking.be voor een uitgebreid bakassortiment, recepten en tips. Hotel Hungaria creëerde daarnaast ook een B2B-omgeving voor professionals met info over Imperial-bakingrediënten, de optie om een staal aan te vragen en getuigenissen. Daarnaast vertaalde Hotel Hungaria de rijke Belgische baktraditie naar een zeemzoete online streekproductencampagne. Samen met een foodstyliste werden tientallen recepten met Imperial-bakingrediënten ontwikkeld zodat iedereen thuis z’n eigen koekenbak kan houden.

Hotel Hungaria heeft op korte tijd al een mooi portfolio van klanten opgebouwd, en werkt onder andere ook voor Toyota Europe, Aveve, Boerenbond, Test-Aankoop, Royco, SKM, Umicore, De Kamer, Studio Brussel en Vinted. Meer info op www.hotelhungaria.be.