Hotel Hungaria en de Nationale Loterij organiseren play-offs voor voetbalfans

Hotel Hungaria en de Nationale Loterij organiseren play-offs voor voetbalfans

Hotel Hungaria en de Nationale Loterij bundelden hun krachten voor een spannende wedstrijd tussen voetbalfans. Welke voetbalfans dragen de ploeg van hun hart écht op handen en wie kroont zich tot de ultieme eersteklas(se) voetbalsupporter van Club Brugge, Royal Charleroi Sporting Club en R.S.C. Anderlecht?

Gekoppeld aan twee van haar sterkste merken, Lotto en EuroMillions, ging de Nationale Loterij samen met Hotel Hungaria op zoek naar de allerbeste voetbalsupporters van eersteklasseclubs Anderlecht, Brugge en Charleroi. Echte supporters dragen de kleuren van hun club dag én nacht, bezitten genoeg spelersshirts en clubmemorabilia om er een museum mee te vullen en scanderen elk clublied van voor naar achter en als het moet ook omgekeerd. De meest fanatieke supporters van de drie voetbalclubs stonden voor één keer niet naast maar wel lijnrecht tegenover elkaar voor een spannende play-off met verschillende opdrachten.

Voor Hotel Hungaria is dit trouwens niet de eerste productie voor de Nationale Loterij. Beide partners legden samen al een mooie weg af met o.a. een reeks reportages voor Lotto die wekelijks te zien zijn op VRT en RTBF.

1 + 1 = 3

Hotel Hungaria en De Chinezen, twee bevriende productiehuizen uit het Leuvense, werkten voor dit project nauw samen om zo verschillende expertises te bundelen. Hotel Hungaria maakte de digitale vertaalslag van straffe videocontent naar website en social media. Het Media- en Marketinghuis bouwde voor elke supporterscampagne een website en legde een digitale strategie op tafel om de video’s via verschillende digitale en socialmediakanalen tot bij de voetbalsupporters te brengen. Concullega’s uit de voetbal- en mediawereld verbroederen op de grasmat.

Welke Fanatico's triomferen?

De grote finale is gespeeld. De Anderlecht en Charleroi Fanatico's en de Beir van Brugge zijn bekend. Kijk mee naar de spannende finales.

Beir van Brugge

RSCA Fanatico 

 

RCSC Fanatico

 

 

Over Hotel Hungaria

Media- en Marketinghuis

Wanneer je als merk wil connecteren met je publiek, moet je menselijkheid toevoegen. Dat is wat Hotel Hungaria doet: mensen emotionele verbindingen laten maken met merken door storytelling. Via vlogs, blogs, foto’s, tekst, video, tv-programma’s, producten, campagnes en events. En ook via boeken, radio, podcasts en zelfs gaming. Maar we zorgen ook voor storytelling via VR, webplatformen, teambuildings, live webcams, workshops en alles waar we nu nog niet aan denken maar morgen zeker wel. Want storytelling is nu eenmaal veel meer dan een verhaal vertellen. Het is de combinatie van sterke content, strategie en een mix van de juiste kanalen die mensen in de armen van een merk laat vallen.

Hotel Hungaria gelooft in de kracht van duurzame storytelling, onderbouwd door strategie, technologie en design en uitgewerkt in onafhankelijke ecosystemen op maat. Dit resulteert in een emotionele connectie met de relevante community, wat zich vertaalt in meetbare groei van het merk. 

Hotel Hungaria werd opgericht in 2009 en is vandaag gevestigd in het historische NIR-gebouw in Veltem-Beisem, vlakbij Leuven. Daar waar de VRT ooit zijn eerste radio-zendapparatuur plaatste, werken vandaag zestig mensen met verschillende achtergronden en expertise in strategie, creatie, productie, technologie en design. Het team bestaat o.a. uit strategen, digitale strategen, creatives, producers, designers, account managers, producers, videasten enz. 

Drie business units: Services, Ventures en Entertainment 

– Services richt zich naar bedrijven, met focus op de groei van hun business door het connecteren van de consument met hun merk. Het doel van de connectie is inspireren, informeren en commerciële groei. Dit doen we voor nationale en internationale klanten zoals Toyota Europe, Boerenbond, Nationale Loterij, Umicore, SKM, AVEVE, Continental Foods, Museum M, Flanders DC en Test-Aankoop. 

– Ventures zijn de eigen 360°-merken die we in partnership met publishers of bedrijven omnichannel uitbouwen via platformen, tv-programma’s, e-commerce, events, brand extensions. Zo is Beestig niet alleen een online platform over huisdieren maar ook een tv-programma op VTM met een reeks eigen boeken over katten en honden. Op het webplatform Onze Natuur volgen we dagelijks de wilde natuur in België om een film, documentairereeks voor Canvas, events en unieke online (video)content te maken. Hoodie is een grote fictiereeks voor kinderen die sinds maart 2020 te zien is op Ketnet (52 afleveringen in seizoen 1). Ook Dagelijkse kost, Helden, Olly Wannabe en Iedereen Yoga vallen hieronder.

– Entertainment levert audiovisuele content op maat van de publishers VRT, DPG Media, SBS, RTBF, ROULARTA, SANOMA etc. Voorbeelden zijn de YouTube-reeks 'Flowjob' (Studio Brussel), de internationaal bekroonde tv-documentairereeks ‘Goed Volk’ (VRT één), de podcast ‘De Tijd Vooruit’ (De Tijd), de tv-lifestylereeks ‘Een Frisse Start met VT-Wonen’ (Sanoma/DPG Media) en de TV-kinderreeks ‘Rocky & Lily’ (RTBF). 

Hotel Hungaria
Radioweg 18
3020 Veltem - Herent