Hotel Hungaria en de Nationale Loterij raken niet uitverteld over goede doelen

Hotel Hungaria start binnenkort aan een tweede reeks reportages voor de Nationale Loterij. De human interest video’s met verhalen over organisaties die gesteund worden door de Nationale Loterij zijn wekelijks te zien op nationale televisie (VRT/RTBF). Zo geeft Hotel Hungaria ook in 2021 een gezicht aan de vele goede doelen en organisaties die de Nationale Loterij dankzij al haar spelers kan ondersteunen.

Elk jaar kiest de Nationale Loterij een aantal nieuwe initiatieven om te steunen in de meest uiteenlopende sectoren. Hun verhalen, in beeld gebracht door Hotel Hungaria in de vorm van mooie human interest reportages, waren afgelopen jaar wekelijks te zien op nationale televisie. In 2021 mag het Media- en Marketinghuis ook de tweede reeks met online afgeleiden voor de Nationale Loterij produceren. In totaal gaat het over 52 Franstalige en 52 Nederlandstalige reportages voor VRT en RTBF.

"Het voorbije jaar hadden wij bij Hotel Hungaria het genoegen om intens met de Nationale Loterij samen te werken voor de creatie en realisatie van een eerste reeks human interest reportages voor VRT en RTBF. Maand na maand raakten we meer onder de indruk van de hoeveelheid prachtige initiatieven en unieke organisaties die gesteund worden door alle spelers van de Nationale Loterij. Van de ALS-liga en het Mima, over Pink Ribbon en Payoke tot Villa Homaar en La Chapelle Musicale Reine Elisabeth. Stuk voor stuk prachtige plekken waar we unieke, soms geestige en vaak ontroerende verhalen ontdekten en vertelden. We kiezen voor de verderzetting van onze samenwerking opnieuw voluit voor de kracht van mooie human interest, gecombineerd met een vleugje humor en infotainment om een relevante connectie te maken tussen het merk de Nationale Loterij en de kijker.” duidt Head of Video Content, Sophie Berben.

Dankzij al haar spelers kan de Nationale Loterij haar brede schouders onder tal van goede doelen en projecten zetten. Van cultuur en sport tot wetenschappelijk onderzoek en solidariteitsacties. In 2019 betekende dat een ondersteuning van meer dan € 500.000 per dag aan de hele Belgische samenleving. De inzet van elke speler, hoe klein ook, maakt een wereld van verschil. Een warme boodschap die Hotel Hungaria graag mee uitdraagt.

Benieuwd wat we als Media- en Marketinghuis nog meer doen? Kijk op www.hotelhungaria.be.