Hotel Hungaria gaat op weekend met de #Boerentrots camper

Begin dit jaar lanceerde Hotel Hungaria #Boerentrots met de steun van Boerenbond. Die beweging moet Vlaanderen trots maken op onze lokale boeren. Nu volgt er een nieuwe actie die aanspoort om het #Boerentrots manifest online te ondertekenen.

#Boerentrots is een beweging, op gang gebracht door Boerenbond en Groene Kring om alle eters, smullers, verbruikers en kopers bewust te maken van de (h)eerlijke boerenstiel. Bij de lancering zetten 11 topchefs als eerste hun handtekening onder het manifest waarmee ze aantonen graag te koken met lokale producten. Om die lokale producten en de #Boerentrots dichter bij de mensen te brengen, halen de boeren nu hun unieke camper van stal. Een retro camper die je kan winnen om er een weekend op een boerderij mee te beleven. Deelnemen kan door het manifest te ondertekenen op de #Boerentrots website.

Om de wedstrijd te promoten werkt Hotel Hungaria samen met Roularta en wordt de boodschap in redactionele artikels gegoten die in hun magazines verschijnen (Feeling, Weekend Knack, Libelle en Flair). De campagne wordt daarnaast ondersteund via social media en bannering, radio en een promotour waarbij de camper een week langs de grootste Vlaamse steden trok om de wedstrijd aan te kondigen.

Binnenkort worden drie winnende handtekeningen gekozen. Ze winnen volgend voorjaar elk een camperweekend op een boerderij. Van hun belevenissen wordt nieuwe content gemaakt om zo het boerenleven nog meer in de kijker te zetten. Hotel Hungaria is als media- en marketinghuis de juiste partij om vanuit hun expertise met native content een dergelijke activatiecampagne op touw te zetten.

De komende maanden staan er heel wat uiteenlopende acties gepland om #Boerentrots verder op de kaart te zetten. Meer info daarover volgt later.