Hotel Hungaria pakt verder uit met Rocky & Lily

'C'est dans la boîte', elke avond om 18u40 op RTBF

In de kerstvakantie konden kinderen uit Franstalig België al lachen, gieren en meebrullen met de grappen en fratsen van hun nieuwe komische helden: Rocky & Lily. Vanaf 2 maart is dit vrolijke duo helemaal terug met hun eigen daily show 'C'est dans la boîte'.

'C'est dans la boîte' is een aaneenschakeling van korte, komische stukjes waarin dit grappige duo tijdens de avondprogrammering op RTBF aan de lopende band pakketjes uitpakt. Zo komen Rocky & Lily telkens terecht in een fantasierijke wereld vol avontuur en humor.

Rocky & wie?

Lily, het hoofdpersonage, is een creatieve en energieke jongedame die aan de slag is bij de openbare omroep. Wanneer ze Rocky - een kleine sprekende teddybeer - tegenkomt in de gangen van het RTBF-gebouw start hun avontuur. Rocky & Lily zijn niet alleen op televisie maar ook online sterk aanwezig. Volg deze onafscheidelijke vrienden en hun komische avonturen die niet alleen kinderen aan het lachen brengen maar ook ouders doen grinniken. Deze zomer zal dit vrolijke duo trouwens ook een muzikale tournee doen langs de belangrijkste zomerfestivals.

Ontdek meer op https://www.rtbf.be/ouftivi/heros/detail_rocky-lily?id=1336