Hotel Hungaria telt zes nieuwe hotelbewoners
Veltem – 21 januari 2022: Het gaat goed met Hotel Hungaria. Zo goed dat het Leuvense Media- en Marketinghuis dringend aan versterking toe was. In januari checkten wel zes nieuwe hotelbewoners in. Stuk voor stuk straf talent dat mee entertainende, inspirerende en informerende verhalen komt vertellen.
Terug van nooit weggeweest: Eva De Jonckheere. Eva werkte bij FamousGrey, Duval Guillaume, Bonka Circus en Publicis maar vond haar draai niet meer in de reclame. Daarom komt ze bij ons meedraaien op heel uiteenlopende projecten. Eva is ook Creatief Directeur van Wonderweekend. Het liefst van al zou ze op de bodem van de zee wonen. Niet alleen omdat garnalen haar lievelingsdieren zijn, maar ook omdat ze écht niet graag de afwas doet.
Pauline Libeert gaat aan de slag als Chief Story Editor. Pauline werkte zeven jaar als digital creative bij het Creative Lab van VRT. Daar leerde Pauline alles over content maken en begon haar lichte TikTok-verslaving. Pauline weigert schaar-steen-papier te spelen, want het is blad-steen-schaar.
Anouck Vercammen werkte als showrunner bij heel wat bekende productiehuizen, en komt voortaan bij team Entertainment de show stelen. Anouck leidde tal van programma’s creatief - The Block, Mijn Restaurant, the Voice Kids, Temptation Island … - én met veel oog voor het team in geweldige banen. Dat belooft kampvuurwerk.
Sarah Huyzentruyt wordt onze nieuwe Business Controller. Na haar verblijf als auditor bij KPMG en als business controller bij Atalian koos ze voor een permanent verblijf op onze financiële afdeling. Buiten de werkuren haalt Sarah graag de Jeroen Meus in haar naar boven.
Flup Coppens komt aan boord als Business Improvement Manager. Flup komt overgewaaid van DDB. Hij brengt een dikke 2 decennia ervaring mee en beseft als geen ander dat verhalen de wereld doen draaien.
Nathalie Jock, tot slot, ruilt na 9 jaar DPG in voor een job als Business Developer én allround opportuniteiten spotter bij Hotel Hungaria.
“In een wereld waarin elke dag ontelbaar veel reclameboodschappen op ons afgevuurd worden, is het superbelangrijk dat merken gehoord en gezien worden. Daarom geloven wij als Media- en Marketinghuis in de kracht van storytelling. Want reclame is vaak ongewenst en verhalen zijn gewenst. Met deze zes nieuwe talenten staat de teller nu op 67 straffe verhalenvertellers die onze klanten gehoord en gezien laten worden”, zegt Nico Van de Velde, Creatief Leider van Hotel Hungaria.