Hotel Hungaria trapt Lotto Fanatico op gang voor de Nationale Loterij
Hotel Hungaria en de Nationale Loterij bundelen opnieuw hun krachten in de zoektocht naar de allerstrafste supporters van Club Brugge, Royal Charleroi Sporting Club en R.S.C. Anderlecht. Wie mag zich dit jaar kronen tot dé Fanatico van paars-wit, zwart-wit en blauw-zwart?
De spannendste supporterswedstrijd uit voetballand is terug. Gekoppeld aan twee van haar sterkste merken, Lotto en EuroMillions, gaat de Nationale Loterij voor het derde jaar op rij op zoek naar de allerbeste voetbalsupporters van eersteklasseclubs Anderlecht, Club Brugge en Charleroi. In hun zoektocht krijgen de drie voetbalclubs hulp van een ambassadeur. Dit jaar leiden David Steegen (RSCA), Rik Verheyen (Club Brugge) en SUM (RCSC) de wedstrijd in goede banen.
Wat volgt zijn drie speelrondes met opdrachten. Daarin nemen 11 kandidaten het tegen elkaar op om te bewijzen dat ze de club van hun hart op handen dragen. Welke supporter speelt de rest naar huis? Die mag zich voor één jaar RSCA Fanatico, RCSC Fanatico of Beir van Brugge noemen. De winnaars scoren nog meer dan een eretitel. De prijzenpot is gevuld met een meet & greet of zelfs een ploegstage met de spelers. Iedereen met een bonkend hart voor voetbal kan zich hier inschrijven: www.rscafanatico.be, www.rcscfanatico.be en www.beirvanbrugge.be.
Gebundelde spierkracht
Lotto Fanatico is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen de Nationale Loterij, Hotel Hungaria en De chinezen. De twee bevriende productiehuizen uit het Leuvense doen voor dit project een één-tweetje en bundelen zo hun expertises. Voor Hotel Hungaria is dit trouwens niet de eerste productie voor de Nationale Loterij. Beide partners legden samen al een mooie weg af met o.a. een reeks reportages voor Lotto die wekelijks te zien zijn op VRT en RTBF.