Hotel Hungaria was here: storymakers blijven plakken bij Foodmaker
Na een langeafstandsrelatie van twee jaar – dank u, corona - wakkert Hotel Hungaria het vuur weer aan bij zijn klanten met een nieuwe service. Onder de noemer ‘Hotel Hungaria was here’ gaat een team van (digital) strategen en creatives kamperen, waar het kan ook echt logeren, om te creëren bij en mét de klant. Eerste stop? Westerlo, de bakermat van Foodmaker.
De pandemie en digitalisering op de werkvloer stellen bedrijven voor nieuwe uitdagingen en problemen. Na twee jaar van briefings via mail en videocalls willen de storymakers van Hotel Hungaria hun klanten opnieuw diep in de ogen kijken. Met ‘Hotel Hungaria was here’ kiest het Media- en Marketinghuis bewust voor een meerdaags verblijf bij de klant om op enkele dagen tijd verschillende vraagstukken te tackelen die om een creatief en fris antwoord vragen.
“We maken opnieuw écht tijd voor onze klanten. Door wat langer te blijven plakken bij de klant willen we antwoorden en ideeën bedenken die nog jaren blijven hangen bij de consument.” – Bout Holtof, creatief directeur Hotel Hungaria.
Storymakers x Foodmaker
Voor de eerste editie trekken strategen, creatieven, designers en copywriters hun botten aan om in de modderige biovelden van Foodmaker te gaan staan. Vier dagen lang laten ze zich onderdompelen in de healthy food wereld van de Belgische restaurantketen.
Hotel Hungaria was here bij jou?
Laat van je horen op www.hotelhungaria.be