Instagram-fenomeen host seksreeks voor Hotel Hungaria en StuBru

In een vijfdelige reeks duikt Hotel Hungaria in bed met Instagram-bekendheid Flo Windey en vijf bekende Vlamingen. De openhartige gesprekken geven een relativerende kijk op het seksleven van jonge volwassenen.

Met Flowjob wil Studio Brussel seks bespreekbaar maken. Dit eerste seizoen van de webreeks plaatste bekende en minder bekende Vlamingen voor de lens waaronder Jitske Van de Veire, dochter van de gelijknamige MNM-presentator en YouTuber Bockie De Repper. Alles vertrekt vanuit de interesse en nieuwsgierigheid van Flo. Ze brengt meningen, ervaringen en anekdotes van andere jongeren samen.

De eerste aflevering met Julie Van den Steen haalde maar liefst 250.000 kijkers. De vier volgende afleveringen scoorden tussen de 70.000 en 100.000 kijkers. Met een kijkersloyaliteit van gemiddeld meer dan 55% kon de online reeks rekenen op heel wat terugkerende bezoekers. Meer dan 70% onder hen is jonger dan 35 jaar. Vooral mannen smaakten de open, eerlijke gesprekken.

Naast de videoreeks besteedde Studio Brussel ook op zijn andere kanalen aandacht  aan de onderwerpen uit 'Flowjob'. Er was uiteraard wekelijkse zendtijd op de radio en daarnaast een online artikelenreeks die de besproken onderwerpen diepgravender toelichtte. Studio Brussel werkte hiervoor samen met WAT WAT, een organisatie die jongeren van 11 tot 24 jaar in hun identiteitsontwikkeling ondersteunt.

Flo Windey stond al een tijdje op de radar van het Leuvense media marketinghuis en met deze vraag van StuBru was de tijd rijp om Flo voor de camera te zetten. Hotel Hungaria toonde in het verleden al herhaaldelijk aan een neus te hebben voor nieuw talent, getuige daarvan Jeroen Meus en Helden Sieg De Doncker, Maureen Vanherberghen, Dempsey Hendrickx (De Buurtpolitie) , parkour-expert Nicolas Vanhole en Beestig-gezicht Joshua Dutré.

Flowjob is online te bekijken op VRT NU.

Over Hotel Hungaria: Media- en Marketinghuis

Hotel Hungaria gelooft in de kracht van duurzame storytelling, onderbouwd door strategie, technologie en design en uitgewerkt in onafhankelijke ecosystemen op maat. Dit resulteert in een emotionele connectie met de relevante community, wat zich vertaalt in meetbare groei van het merk.

Hotel Hungaria heeft drie business units: Services, Ventures en Entertainment

– Services richt zich naar bedrijven, met focus op de groei van hun business door het connecteren van de consument met hun merk. Het doel van de connectie is inspireren, informeren en commerciële groei. Connecties met de consument worden gemaakt via e-commerce, social media, content marketing, campagnes. Alle expertises onder één dak resulteren voor de klant in een kostenefficiënte samenwerking. Services werkt voor nationale en internationale klanten zoals Toyota Europe, Boerenbond, Nationale Loterij, Umicore, SKM, AVEVE, Continental Foods, Museum M, Flanders DC en Test-Aankoop.

– Ventures zijn de eigen 360°-merken die Hotel Hungaria in partnership met publishers of bedrijven omnichannel uit- bouwt via platformen, tv-programma’s, e-commerce, events, brand extensions. Zo is Beestig een online platform over huisdieren, een tv-programma op VTM, boeken etc. Op het webplatform Onze Natuur volgen we dagelijks de Belgische natuur. Dit mondt uit in een film, een documentairereeks op Canvas, en events over en in de natuur. Hoodie is een grote fictiereeks voor kinderen die vanaf 2020 te zien is op Ketnet (52 afleveringen in seizoen 1). Rond het merk worden meerdere brand extensions gelanceerd die zorgen voor een totaalbeleving. Andere ventures van Hotel Hungaria zijn Dagelijkse Kost, Helden, Olly Wannabe en Iedereen Yoga.

– Entertainment levert audiovisuele content op maat van de publishers VRT, DPG Media, SBS, RTBF, ROULARTA, SANOMA etc. Voorbeelden zijn de YouTube-reeks ‘Flowjob’ (Studio Brussel), de internationaal bekroonde tv-documentairereeks ‘Goed Volk’ (VRT één), de podcast ‘De Tijd Vooruit’ (De Tijd), de tv-lifestylereeks ‘Een Frisse Start met VT-Wonen’ (Sanoma/DPG Media), de TV-kinderreeks ‘Rocky & Lily’ (RTBF).