Instagram-fenomeen host seksreeks voor Hotel Hungaria en StuBru

Instagram-fenomeen host seksreeks voor Hotel Hungaria en StuBru

In een vijfdelige reeks duikt Hotel Hungaria in bed met Instagram-bekendheid Flo Windey en vijf bekende Vlamingen. De openhartige gesprekken geven een relativerende kijk op het seksleven van jonge volwassenen.

Met Flowjob wil Studio Brussel seks bespreekbaar maken. Dit eerste seizoen van de webreeks plaatste bekende en minder bekende Vlamingen voor de lens waaronder Jitske Van de Veire, dochter van de gelijknamige MNM-presentator en YouTuber Bockie De Repper. Alles vertrekt vanuit de interesse en nieuwsgierigheid van Flo. Ze brengt meningen, ervaringen en anekdotes van andere jongeren samen.

De eerste aflevering met Julie Van den Steen haalde maar liefst 250.000 kijkers. De vier volgende afleveringen scoorden tussen de 70.000 en 100.000 kijkers. Met een kijkersloyaliteit van gemiddeld meer dan 55% kon de online reeks rekenen op heel wat terugkerende bezoekers. Meer dan 70% onder hen is jonger dan 35 jaar. Vooral mannen smaakten de open, eerlijke gesprekken.

Naast de videoreeks besteedde Studio Brussel ook op zijn andere kanalen aandacht  aan de onderwerpen uit 'Flowjob'. Er was uiteraard wekelijkse zendtijd op de radio en daarnaast een online artikelenreeks die de besproken onderwerpen diepgravender toelichtte. Studio Brussel werkte hiervoor samen met WAT WAT, een organisatie die jongeren van 11 tot 24 jaar in hun identiteitsontwikkeling ondersteunt.

Flo Windey stond al een tijdje op de radar van het Leuvense media marketinghuis en met deze vraag van StuBru was de tijd rijp om Flo voor de camera te zetten. Hotel Hungaria toonde in het verleden al herhaaldelijk aan een neus te hebben voor nieuw talent, getuige daarvan Jeroen Meus en Helden Sieg De Doncker, Maureen Vanherberghen, Dempsey Hendrickx (De Buurtpolitie) , parkour-expert Nicolas Vanhole en Beestig-gezicht Joshua Dutré.  

Flowjob is online te bekijken op VRT NU.


 

 

Over Hotel Hungaria

Media- en marketinghuis

Wanneer je als merk wil connecteren met je publiek, moet je menselijkheid toevoegen. Dat is wat Hotel Hungaria doet: mensen emotionele verbindingen laten maken met merken door storytelling. Via vlogs, blogs, foto’s, tekst, video, tv-programma’s, producten, campagnes en events. En ook via boeken, radio, podcasts en zelfs gaming. Maar we zorgen ook voor storytelling via VR, webplatformen, teambuildings, live webcams, workshops en alles waar we nu nog niet aan denken maar morgen zeker wel. Want storytelling is nu eenmaal veel meer dan een verhaal vertellen. Het is de combinatie van sterke content, strategie en een mix van de juiste kanalen die mensen in de armen van een merk laat vallen.

Hotel Hungaria gelooft in de kracht van duurzame storytelling, onderbouwd door strategie, technologie en design en uitgewerkt in onafhankelijke ecosystemen op maat. Dit resulteert in een emotionele connectie met de relevante community, wat zich vertaalt in meetbare groei van het merk. 

Hotel Hungaria werd opgericht in 2009 en is vandaag gevestigd in het historische NIR-gebouw in Veltem-Beisem, vlakbij Leuven. Daar waar de VRT ooit zijn eerste radio-zendapparatuur plaatste, werken vandaag zestig mensen met verschillende achtergronden en expertise in strategie, creatie, productie, technologie en design. Het team bestaat o.a. uit strategen, digitale strategen, creatives, producers, designers, account managers, producers, videasten enz. 

Drie business units: Services, Ventures en Entertainment 

– Services richt zich naar bedrijven, met focus op de groei van hun business door het connecteren van de consument met hun merk. Het doel van de connectie is inspireren, informeren en commerciële groei. Dit doen we voor nationale en internationale klanten zoals Toyota Europe, Boerenbond, Nationale Loterij, Umicore, SKM, AVEVE, Continental Foods, Museum M, Flanders DC en Test-Aankoop. 

– Ventures zijn de eigen 360°-merken die we in partnership met publishers of bedrijven omnichannel uitbouwen via platformen, tv-programma’s, e-commerce, events, brand extensions. Zo is Beestig niet alleen een online platform over huisdieren maar ook een tv-programma op VTM met een reeks eigen boeken over katten en honden. Op het webplatform Onze Natuur volgen we dagelijks de wilde natuur in België om een film, documentairereeks voor Canvas, events en unieke online (video)content te maken. Hoodie is een grote fictiereeks voor kinderen die sinds maart 2020 te zien is op Ketnet (52 afleveringen in seizoen 1). Ook Dagelijkse kost, Helden, Olly Wannabe en Iedereen Yoga vallen hieronder.

– Entertainment levert audiovisuele content op maat van de publishers VRT, DPG Media, SBS, RTBF, ROULARTA, SANOMA etc. Voorbeelden zijn de YouTube-reeks 'Flowjob' (Studio Brussel), de internationaal bekroonde tv-documentairereeks ‘Goed Volk’ (VRT één), de podcast ‘De Tijd Vooruit’ (De Tijd), de tv-lifestylereeks ‘Een Frisse Start met VT-Wonen’ (Sanoma/DPG Media) en de TV-kinderreeks ‘Rocky & Lily’ (RTBF). 

Hotel Hungaria
Radioweg 18
3020 Veltem - Herent