Kijk binnen in de gloednieuwe keuken van Dagelijkse kost

Kijk binnen in de gloednieuwe keuken van Dagelijkse kost

Jeroen Meus deelt exclusieve beelden van zijn nieuwe keuken

Na 4 seizoenen koken, bakken, grillen, flamberen, kneden en natuurlijk ook proeven werd het stilaan tijd om de bekendste keuken van Vlaanderen een nieuwe look te geven. In het nieuwe seizoen van Dagelijkse kost gaat Jeroen Meus in een gloednieuwe keuken aan de slag. Zonet deelde Eén via zijn sociale media een exclusieve video van de nieuwe keuken, en deelde Jeroen via zijn Instagrampagina ook de eerste foto's.

Van de kruidenlade tot het kookfornuis en zelfs de binnentuin, de volledige keuken werd stevig onder handen genomen. Voor nieuwsgierige voorbijgangers zal het bakatelier aan de straatzijde meteen in het oog springen. Er werd een op maat gemaakte kookruimte toegevoegd om verse taart, gebakjes of tagliatelle klaar te maken. Achter het nieuwe kookeiland is ook plaatsgemaakt voor een gezellig salon met eettafel, net zoals thuis.

 

De nieuwe keuken inspireert Jeroen in het nieuwe seizoen alweer tot veel smakelijke nieuwe recepten voor onze dagelijkse kost. Meteen na de uitzending verschijnen de recepten ook op een.be/dagelijkse kost.

Dagelijkse kost: vanaf 2 september elke weekdag  om 18.15 uur op Eén.

Dagelijkse kost is een programma van Hotel Hungaria voor Eén.

Bron: VRT

 

Over Hotel Hungaria

Media- en Marketinghuis

Wanneer je als merk wil connecteren met je publiek, moet je menselijkheid toevoegen. Dat is wat Hotel Hungaria doet: mensen emotionele verbindingen laten maken met merken door storytelling. Via vlogs, blogs, foto’s, tekst, video, tv-programma’s, producten, campagnes en events. En ook via boeken, radio, podcasts en zelfs gaming. Maar we zorgen ook voor storytelling via VR, webplatformen, teambuildings, live webcams, workshops en alles waar we nu nog niet aan denken maar morgen zeker wel. Want storytelling is nu eenmaal veel meer dan een verhaal vertellen. Het is de combinatie van sterke content, strategie en een mix van de juiste kanalen die mensen in de armen van een merk laat vallen.

Hotel Hungaria gelooft in de kracht van duurzame storytelling, onderbouwd door strategie, technologie en design en uitgewerkt in onafhankelijke ecosystemen op maat. Dit resulteert in een emotionele connectie met de relevante community, wat zich vertaalt in meetbare groei van het merk. 

Hotel Hungaria werd opgericht in 2009 en is vandaag gevestigd in het historische NIR-gebouw in Veltem-Beisem, vlakbij Leuven. Daar waar de VRT ooit zijn eerste radio-zendapparatuur plaatste, werken vandaag zestig mensen met verschillende achtergronden en expertise in strategie, creatie, productie, technologie en design. Het team bestaat o.a. uit strategen, digitale strategen, creatives, producers, designers, account managers, producers, videasten enz. 

Drie business units: Services, Ventures en Entertainment 

– Services richt zich naar bedrijven, met focus op de groei van hun business door het connecteren van de consument met hun merk. Het doel van de connectie is inspireren, informeren en commerciële groei. Dit doen we voor nationale en internationale klanten zoals Toyota Europe, Boerenbond, Nationale Loterij, Umicore, SKM, AVEVE, Continental Foods, Museum M, Flanders DC en Test-Aankoop. 

– Ventures zijn de eigen 360°-merken die we in partnership met publishers of bedrijven omnichannel uitbouwen via platformen, tv-programma’s, e-commerce, events, brand extensions. Zo is Beestig niet alleen een online platform over huisdieren maar ook een tv-programma op VTM met een reeks eigen boeken over katten en honden. Op het webplatform Onze Natuur volgen we dagelijks de wilde natuur in België om een film, documentairereeks voor Canvas, events en unieke online (video)content te maken. Hoodie is een grote fictiereeks voor kinderen die sinds maart 2020 te zien is op Ketnet (52 afleveringen in seizoen 1). Ook Dagelijkse kost, Helden, Olly Wannabe en Iedereen Yoga vallen hieronder.

– Entertainment levert audiovisuele content op maat van de publishers VRT, DPG Media, SBS, RTBF, ROULARTA, SANOMA etc. Voorbeelden zijn de YouTube-reeks 'Flowjob' (Studio Brussel), de internationaal bekroonde tv-documentairereeks ‘Goed Volk’ (VRT één), de podcast ‘De Tijd Vooruit’ (De Tijd), de tv-lifestylereeks ‘Een Frisse Start met VT-Wonen’ (Sanoma/DPG Media) en de TV-kinderreeks ‘Rocky & Lily’ (RTBF). 

Hotel Hungaria
Radioweg 18
3020 Veltem - Herent