Skip to Content
Kijk binnen in de gloednieuwe keuken van Dagelijkse kost

Kijk binnen in de gloednieuwe keuken van Dagelijkse kost

Jeroen Meus deelt exclusieve beelden van zijn nieuwe keuken

Na 4 seizoenen koken, bakken, grillen, flamberen, kneden en natuurlijk ook proeven werd het stilaan tijd om de bekendste keuken van Vlaanderen een nieuwe look te geven. In het nieuwe seizoen van Dagelijkse kost gaat Jeroen Meus in een gloednieuwe keuken aan de slag. Zonet deelde Eén via zijn sociale media een exclusieve video van de nieuwe keuken, en deelde Jeroen via zijn Instagrampagina ook de eerste foto's.

Van de kruidenlade tot het kookfornuis en zelfs de binnentuin, de volledige keuken werd stevig onder handen genomen. Voor nieuwsgierige voorbijgangers zal het bakatelier aan de straatzijde meteen in het oog springen. Er werd een op maat gemaakte kookruimte toegevoegd om verse taart, gebakjes of tagliatelle klaar te maken. Achter het nieuwe kookeiland is ook plaatsgemaakt voor een gezellig salon met eettafel, net zoals thuis.

 

De nieuwe keuken inspireert Jeroen in het nieuwe seizoen alweer tot veel smakelijke nieuwe recepten voor onze dagelijkse kost. Meteen na de uitzending verschijnen de recepten ook op een.be/dagelijkse kost.

Dagelijkse kost: vanaf 2 september elke weekdag  om 18.15 uur op Eén.

Dagelijkse kost is een programma van Hotel Hungaria voor Eén.

Bron: VRT

 

Over Hotel Hungaria

Wij zijn Hotel Hungaria. We noemen onszelf een full-service Media- en Marketinghuis. Al zou ‘Geboren-en-gepassioneerde-verhalenvertellers-met-een-grote-liefde-voor-mensen’ ook niet misstaan, maar die omschrijving was net te lang voor onze visitekaartjes. Wij bouwen emotionele banden tussen mensen en merken via entertainende, inspirerende en informerende verhalen. Verhalen met een happy end. Verhalen met impact. Want door mensen emotioneel te raken, zetten we aan tot actie, tot delen, tot gedragsverandering. 

Die verhalen verspreiden we via vlogs, blogs, foto’s, tekst, video, tv-programma’s, producten, campagnes en events. En ook via boeken, radio, podcasts, gaming, VR, webplatformen, teambuildings, live webcams, workshops ... en alles waar we nu nog niet aan denken maar morgen zeker wel. Dit allemaal doen we voor nationale en internationale klanten zoals Toyota Europe, de Nationale Loterij, Voka, Quick-Step, Hello Fresh, Vinted, SKM, AVEVE en Test Aankoop, én voor onze eigen merken zoals Dagelijkse kost, Hoodie, Helden, Onze Natuur en Olly Wannabe. We maken ook content op maat van grote publishers: VRT, DPG Media, SBS, RTBF, Roularta, Sanoma, etc. Denk maar aan faqda (Studio Brussel/VRT NU), Huis Gemaakt (VTM) en Rocky & Lily (OUFtivi).

Hotel Hungaria werd opgericht in 2009 en is vandaag gevestigd in het historische NIR-gebouw in Veltem-Beisem, vlakbij Leuven. Daar waar de VRT ooit zijn eerste radiozendapparatuur plaatste, werken vandaag 67 mensen met verschillende achtergronden en expertise in strategie, contentcreatie & design, media & advertising, videoproductie en technologie

www.hotelhungaria.be

Hotel Hungaria
Radioweg 18
3020 Veltem - Herent