Toyota Europe nog steeds driven voor Hotel Hungaria

Toyota Europe nog steeds driven voor Hotel Hungaria

Hotel Hungaria en Toyota Europe presenteren de 10de aflevering in hun contentreeks DRIVEN. Deze keer wordt het verhaal verteld van het Baskische surfmerk Notox, dat de impact van surfen op het milieu drastisch verandert door een nieuwe generatie innovatieve surfboards te maken die de ecologische waarden en visie van de surfsport perfect belichamen.

De aflevering rond Notox is al de 10de in de Driven serie. In deze Europese branded contentreeks focust Hotel Hungaria niet zozeer op de wagens zelf van Toyota, maar wel op de mensen die ermee rijden. De merkwaarden worden op die manier belichaamd door mensen met een sterke drive, in lijn met het DNA van Toyota. Stuk voor stuk straffe personen, gedreven om te ontdekken, te vernieuwen en daarmee de wereld een beetje te verbeteren. Vorige afleveringen gingen onder andere over Nick Bril en Kaizen, het Japanse concept dat staat voor de constante drive naar verbetering en het steeds weer uitdragen van jezelf. Of over duurzaamheid met Pol Fàbrega, die gedreven door het geloof dat één iemand het verschil kan maken, het voedselprobleem in Hong Kong aanpakt met stadsboerderijen.

 

Christophe Hardy - Manager Brand Communication / Social / Olympic-Paralympic partnership - Toyota Motor Europe: “Met de DRIVEN-serie is Hotel Hungaria erin geslaagd Toyota tot leven te brengen op een manier waarbij storytelling en brand entertainment feilloos gecombineerd worden met de diepere visie en waarden van het merk. Door de focus te verleggen van auto’s naar het merk laat DRIVEN ons toe om een nieuw publiek aan te spreken met emotionele en engaging verhalen die zowel inhoudelijk als productioneel van hoog niveau zijn. Het is een showcase van waar Toyota voor staat en van inspirerende individuen die onze visie delen.

De video’s worden verspreid over 21 landen en lokale markten. Elke episode komt met een content package en afgeleiden, en brengt zo al honderdduizenden kijkers op een entertainende en inspirerende manier in contact met de drive van Toyota.


Meer beeldmateriaal over de Notox campagne vind je hier. Van de bestaande video's maakten we een sprekende compilatie.

 

Over Hotel Hungaria

Media- en Marketinghuis

Wanneer je als merk wil connecteren met je publiek, moet je menselijkheid toevoegen. Dat is wat Hotel Hungaria doet: mensen emotionele verbindingen laten maken met merken door storytelling. Via vlogs, blogs, foto’s, tekst, video, tv-programma’s, producten, campagnes en events. En ook via boeken, radio, podcasts en zelfs gaming. Maar we zorgen ook voor storytelling via VR, webplatformen, teambuildings, live webcams, workshops en alles waar we nu nog niet aan denken maar morgen zeker wel. Want storytelling is nu eenmaal veel meer dan een verhaal vertellen. Het is de combinatie van sterke content, strategie en een mix van de juiste kanalen die mensen in de armen van een merk laat vallen.

Hotel Hungaria gelooft in de kracht van duurzame storytelling, onderbouwd door strategie, technologie en design en uitgewerkt in onafhankelijke ecosystemen op maat. Dit resulteert in een emotionele connectie met de relevante community, wat zich vertaalt in meetbare groei van het merk. 

Hotel Hungaria werd opgericht in 2009 en is vandaag gevestigd in het historische NIR-gebouw in Veltem-Beisem, vlakbij Leuven. Daar waar de VRT ooit zijn eerste radio-zendapparatuur plaatste, werken vandaag zestig mensen met verschillende achtergronden en expertise in strategie, creatie, productie, technologie en design. Het team bestaat o.a. uit strategen, digitale strategen, creatives, producers, designers, account managers, producers, videasten enz. 

Drie business units: Services, Ventures en Entertainment 

– Services richt zich naar bedrijven, met focus op de groei van hun business door het connecteren van de consument met hun merk. Het doel van de connectie is inspireren, informeren en commerciële groei. Dit doen we voor nationale en internationale klanten zoals Toyota Europe, Boerenbond, Nationale Loterij, Umicore, SKM, AVEVE, Continental Foods, Museum M, Flanders DC en Test-Aankoop. 

– Ventures zijn de eigen 360°-merken die we in partnership met publishers of bedrijven omnichannel uitbouwen via platformen, tv-programma’s, e-commerce, events, brand extensions. Zo is Beestig niet alleen een online platform over huisdieren maar ook een tv-programma op VTM met een reeks eigen boeken over katten en honden. Op het webplatform Onze Natuur volgen we dagelijks de wilde natuur in België om een film, documentairereeks voor Canvas, events en unieke online (video)content te maken. Hoodie is een grote fictiereeks voor kinderen die sinds maart 2020 te zien is op Ketnet (52 afleveringen in seizoen 1). Ook Dagelijkse kost, Helden, Olly Wannabe en Iedereen Yoga vallen hieronder.

– Entertainment levert audiovisuele content op maat van de publishers VRT, DPG Media, SBS, RTBF, ROULARTA, SANOMA etc. Voorbeelden zijn de YouTube-reeks 'Flowjob' (Studio Brussel), de internationaal bekroonde tv-documentairereeks ‘Goed Volk’ (VRT één), de podcast ‘De Tijd Vooruit’ (De Tijd), de tv-lifestylereeks ‘Een Frisse Start met VT-Wonen’ (Sanoma/DPG Media) en de TV-kinderreeks ‘Rocky & Lily’ (RTBF). 

Hotel Hungaria
Radioweg 18
3020 Veltem - Herent