Veerle Van Melkebeke, Simon Acquet en Eva Lamont versterken Hotel Hungaria

Drie nieuwe verhalenvertellers checkten dit voorjaar in bij Hotel Hungaria voor een verblijf van lange duur.

Eva Lamont - Story Editor

Na bijna tien jaar als copywriter en (eind)redacteur bij contentmarketingbureau HeadOffice vond Eva Lamont het tijd voor een ander uitzicht. Ze had altijd al een goeie klik met de projecten van Hotel Hungaria (stiekem is ze een grote Olly-fan). Ze kijkt ernaar uit om als Story Editor haar ervaring in contentcreatie te delen met het onlineteam.

"Zolang ik maar kan schrijven – en liefst artikels met wat ‘body’ – ben ik een happy camper! Oeps … Na jarenlang werken als redacteur voor A.S.Adventure moet ik nog een beetje afkicken van het outdoor-jargon. Of wie weet kan dat nog van pas komen voor Onze Natuur?"

Voorlopig vult de website van Beestig Eva's planning en da’s geen toeval: alles wat met dieren, natuur en onze schone planeet te maken heeft, kan op haar interesse rekenen. Mocht je haar rond lunchtijd nodig hebben, ga dan even buiten kijken want daar is ze naar alle waarschijnlijkheid op dagelijkse basis te vinden.

Simon Acquet - Content Manager

Nog niet zo lang geleden afgestudeerd en meteen aan de slag in volle coronatijd. Toch is het leven als hotelganger niet volledig nieuw voor Simon Acquet.

"In het najaar van 2020 liep ik al stage bij Hotel Hungaria. Nu ga ik voor de volle 200% de uitdaging aan om team Storymaking te versterken als Content Manager. Ik zal voornamelijk werken op de online zichtbaarheid van Dagelijkse kost, SKM en Onze Natuur."

Volleyballers die dit lezen kennen Simon misschien wel. In zijn vrije tijd staat hij op het volleybalveld in Hofstade, maar je kan 'm in de landelijke reeksen ook in de scheidsrechtersstoel terugvinden.

Veerle Van Melkebeke - Producer

Als je aan Veerle Van Melkebeke vraagt hoe ze bij Hotel Hungaria terechtkwam, is het antwoord: "Lieke en Sophie waren zo enthousiast dat ik geen keuze had".

Geheel vrijwillig en met behoorlijk wat ervaring als radio- en tv-producer (Masda/Sonicville, Dr Film, TBWA) en in een verder verleden ook als account bij verschillende reclamebureaus zoals Euro RSCG (Havas Worldwide), Newton 21, Saatchi & Saatchi, Tagora, etc. vervolledigt ze team Studio als Producer Brands & Video. Ze houdt van reizen, radio en dieren en voelt zich dan ook meteen als een vis in het hotelwater. Ze vraagt zich wel af waar de (zwarte) chocolade blijft. "Waar is de dansvloer?" klonk het ook. Daar wordt aan gewerkt, Veerle. ;-)