Vijf nieuwe Hotelgangers om op te bouwen

De krijtlijnen voor het najaar van Hotel Hungaria zijn uitgezet. Met een tweede seizoen van VTM-programma Huis Gemaakt in het vooruitzicht zocht en vond het Media- en Marketinghuis vijf nieuwe Hotelgangers om huizen op te bouwen.

Tom Cornelis, senior producer

Met Tom Cornelis krijgt het productieteam van Hotel Hungaria een grote kwaliteitsinjectie. Tom zet als senior producer zijn schouders onder het tweede seizoen van VTM-programma Huis Gemaakt. Hij brengt flink wat bagage mee: 20 jaar ervaring in de Belgische audiovisuele sector. Zijn eerste stapjes zette hij bij Endemol waar hij samenwerkte met co-founder van Hotel Hungaria Bart Verbeelen. Na verschillende tussenstops, onder andere bij het interne productiehuis van SBS Belgium, checkt hij nu in bij Hotel Hungaria.

Tom Cornelis - Senior Producer

Oriana Smolders, digital account executive

Na een geslaagde stage verlengde Oriana Smolders haar verblijf in ons hotel. Als Digital Account Executive houdt ze alle media- en marcomtouwtjes in handen. Na de werkuren kan je haar terugvinden in een Leuvense voetbalzaal, aan de langste toog van Europa of gewoon in de zetel. Dat laatste vooral om te bekomen van die andere hobby: reizen. Ze boekte dan ook met veel plezier een one way ticket naar de Radioweg 18 in Veltem.

Oriana Smolders - Digital Account Executive

Jaana Hombroux, producer

Na 2 jaar bij Sylvester en 2,5 jaar bij MediaMixer strijkt Jaana Hombroux neer bij Hotel Hungaria. Als kersvers producer houdt ze binnen team Studio alle ballen netjes in de lucht. Haar sappige Kempische accent krijgen onze klanten er gratis bij. Jaana’s eerste dag was trouwens meteen een blij weerzien met Hotelgangers Julie Desendere, Stephanie Schellens en Ines Peeters die ze al eerder kruiste op haar pad.

Jaana Hombroux - Producer

Lina Falat, redacteur

Lina is terug (van nooit echt weggeweest) op de redactie van Huis Gemaakt. Na seizoen 1 boekt ze meteen een tripje richting seizoen 2 in. Eigenlijk kon ze niet anders “want het was zo’n leuke ervaring”. In tussentijd had ze haar bord vol met twee seizoenen van Bake Off Vlaanderen (VIER). Lees: hele dag taartjes eten! Da’s (h)eerlijk.

Lina Falat - Redacteur

Robrecht Sevenants, productie-assistent

Geen vraag te gek voor onze nieuwe Hotelganger Robrecht. Na een boeiende stage (lees: raketten bouwen en die laten vliegen op azijn en bakpoeder) neemt hij een vliegende carrièrestart als allround productie-assistent. Met een opleiding Media & Entertainment op zak, en de support van zijn twee katten Babelutte en Nougat, versterkt hij de teams van Huis Gemaakt, Dagelijkse kost en Helden.

Robrecht Sevenants - Productie-assistent