Wannabe’s, Olly’s eerste sitcom, vanaf 9 januari op Ketnet

OMG! Olly Wannabe, de bekendste (en wellicht ook brutaalste) aap in Ketnet-land, is vanaf 9 januari te zien in zijn eigen sitcom: Wannabe’s.

De afgelopen jaren leerden de Ketnetters Olly Wannabe kennen als de stagiair die de VRT op stelten zet met maar één grote droom: een tv-ster worden. Jammer genoeg heeft zijn stage tot niets geleid, daarom zoekt hij in Wannabe's het succes elders. Meer bepaald bij Video King, de start-up van Mike (gespeeld door Tom Ternest). Olly komt er terecht in een team met grote dromen. Een bende wannabe’s die uitblinkt in incompetentie, maar overleeft dankzij de vriendschap.

Hotel Hungaria maakt in totaal drie reeksen van Wannabe's. De opnames voor seizoen twee en drie starten later.

"Oh my God, mijn eigen sitcom! Eindelijk! En je zou denken dat dat een hondenjob is, maar ik vond het supercool. En ik werd betaald in superveel peanuts. Ik word superrijk gewoon! Waar moet ik tekenen voor mijn eigen pretpark? En over 30 jaar graag een tribute show! Beroemd worden? Ik kan da. "  - Olly Wannabe

Wannabe's, vanaf 9 januari om 8.10u op Ketnet en in de Ketnet-app.